Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Sunday, November 29, 2009

Beranganpun jadilah....

Salam...

Musim2 ujan gini, nak pegi kebun pun cinta....apakan tidoknya, jalan kat sana....popalih...lacuhnya.

Bila balik ke rumah je, sokmo kena sembur motor dengan air paip, sebabnya penuh dgn tanah melekat.

Bila dah jadi gini, mula koi berangan ke menatang kat bawah ni....

Bilalah agoknya dapat pakai .....

Hai...pakat berangan dululah gamoknya..

Mengkala koi ande benda gini....banyakle benda boleh koi angkut pegi kebun te.....

8 comments:

... said...

Salam Cikgu. Saje-saje ziarah blog cikgu kalau-kalau nampak kepala Mr.Potato. Tetapi tak ada. Kenapa tak pasang nuffnang. Bolehlah dapat duit skit-skit. Bukan macam skim cepat kaya. Tentang cerita cikgu di atas, komen saya ialah biar kita berangan (berazam),kalau tak dapat pun kita sudah pun berangan dapat. Minta Allah perkenankan hasrat cikgu...Datanglah ke blog saya. Saya pun dah lama jadi pengikut cikgu.

Redz da Tsar said...

Buleh chegu, asal ade rezeki... Rezeki kena la cari ye tok? Seken berlambok... Ngape tak cari hok seken?

YASSIN said...

Berkata2 itu juga satu doa..jika selalu disebut2 akan makbul juge..syarat ada usaha sikit la kan..
bermula dgn sebutan ...lama jadi impian ..sudahnya akan jadi kenyatan.

Cikgu Jang .. said...

Buat mase ni, koi takdan lalu beli benda tu. Banyak sgt nak pakai duit buat projek baru tr..nanti hasul dah kuar projek pertama te, gamoknya boleh koi beli..

mazru said...

insyaAllah cikgu satu hari nt akan tercapai hajat tu...

relevan said...

Memula kene berangan dulu lepas te memilikinye..macam nak kahwin juge..kena berangan dulu..hehe!

LIPISLADY said...

Assalamualaikum,
Bete met kata en yassin tu, angan2 kala di sertakan dengan usaha doa pasti akan dapat akhirnya.

kakcikseroja said...

InsyaAllah.. angan2 itu akan jadi kenyataan sekiranya berusaha dan berazam..:)