Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Monday, November 23, 2009

Dialog 2 org hamil..

Bosan2 takde benda nak tulis, terjumpa satu cerite lawak bodo buat mengisi masa yg terlampau banyak lebihnya...

Seorang lelaki yang badannya gendut naik kereta
api. Penumpang sangat penuh maka lelaki itu
terpaksa berdiri. Dia merasa ada yang
menyenggolnya lalu lelaki itupun melihat
kebelakang. Ada seorang
ibu hamil yang juga
sedang berdiri. Melihat wanita hamil itu maka
lelaki bertanya pada wanita itu :


Lelaki: Hi... kakak hamil ya ?
Ibu hamil : Iya udah tahu tanya lagi (kata wanita
dengan nada kesal)


Lelaki: Isinya orang ya, kak ?
Ibu hamil : Iya (dengan nada kesal, lalu
bertanya)Encik hamil juga ya?


Lelaki: Iya (Sambil ketawa)
Ibu hamil : (Karena merasa jawaban lelaki itu
tidak sopan dia melanjutkan pertanyaannya) Isinya
orang ya?


Lelaki: Bukan, isinya anak gajah (sambil ketawa lagi).
Ibu hamil : (terkejut, lalu ketawa)


Lelaki: Laa... kenapa ketawa? (dengan bingungnya)
Ibu hamil : Oh isinya anak gajah, ya... patutlah
belalainya keluar( sambil menunjuk seluar lelaki
yang lupa dikancing)

hehehe.....

Moral : pastikan zip seluar anda sentiasa dikancing...

Dulu masa sekolah menengah penah jugak terlupa zip seluar, padanlah ande makwe te, beri isyarat angkat tangan tunjuk kat bawah..koi ingatkan die nak ngorat koi...buat tak tahu ajelah...sampai je kat umah.....la zip terbukak....malu usah ceritelah kat makwe te...

7 comments:

YASSIN said...

Nei supa pakai kain pelikat cop gajoh belalainya duk dalam bukan duk luar cop nyer...hehehehe

Redz da Tsar said...

Bale.. Buat ke malu je... Ade berjumpe ke lagi denan awek teh?

Cikgu Jang .. said...

Sekarang ni tak penah jumpe dah...muka die pun koi tk ingat dah...lama sgt dah masa tu lebih kurang umur koi 16 tahun...

mazru said...

ekekkee..bukan mende nye terlupe zip seluor ni weh..pakai spendor tak mase te?heheh

Cikgu Jang .. said...

pakai weh....bale mengkala tak pakai...berlumbe burung nak kuar sangkar....hehehhe

relevan said...

Lor yak..belalai gajah? kat Kuala Gandah banyak..

LIPISLADY said...

Assalamualaikum, maru bete deme nih, sana sini keh pegi semuanya pakat cerita panas aje..sejuk kee musim ujan nih...????