Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Thursday, October 14, 2010

Dasyat...memang dasyat....

Seorang pelajar perempuan yang masih beruniform sekolah menengah iaitu berkain biru muda dan berbaju kurung putih dirogol beramai-ramai di dalam kawasan sunyi kelihatan seperti di dalam kebun atau hutan.

Pelaku yang merogol kira-kira tiga hingga lima orang dilihat turut memakai pakaian sekolah menengah iaitu berseluar hijau dan berbaju putih.

Perogol merogol pelajar tersebut dengan cara paksa, iaitu dengan memegang pelajar tersebut beramai-ramai sambil menekup mulutnya supaya tidak dapat menjerit. Sambil salah seorang dari rakan perogol merakam perbuatan mereka, namun hanya wajah perempuan yang dapat dilihat. Perbuatan mereka mengalahkan binatang!

Apalah nak jadi budak-budak sekolah sekarang ni? Sampai ada yang berani merogol rakan satu sekolah beramai-ramai pulak tu. Mak bapak diorang ni tak ajar atau diorang ni memang bangsa kurang hajar? Budak-budak sekolah sekarang makin melampau, inilah akibat pengaruh yang bukan-bukan perangai macam celaka, macam setan!



Binatang-binatang yang melakukan perbuatan terkutuk ini langsung tidak mahu melepaskan pelajar tersebut. Mereka juga tiada perasaan belas walaupun pelajar itu meronta-ronta dan menjerit. Akhirnya pelajar tersebut hanya mampu menyerah diri dengan membiarkan binatang-binatang itu merogol, meraba dada dan kemaluannya. Pelajar tersebut hanya mampu pasrah.



Bale.....teruk seteruknya..............



5 comments:

akuanakpahang said...

Kawan amat bersimpati dengan nasib anak gadis seperti ini. Dek kerana sikap haram jadah budak jantan sial yang tak tahu halal haram hanya ikut nafsu sahaja. Sedikit sebanyak pengaruh video lucah amat mempengaruhi budak-budak hingusan ini.

cemomoi said...

gila la bbudak sekarang ni... Allah memang dah tak hengat le tu, sikit pon tak brasa masa depan dorang kelak apa nak jadik

zulkbo said...

salam Cikgu..
apalah nak jagi generasiku ini?
moga di jauhkan keturunanku...


***domain tu koi beli promosi permulaan RM35 setahun,tahun depan mungkin RM100 setahun..

relevan said...

Ini kes banyak ada dalam video hendphone..rosak anak bangsa..

Mirul said...

Bimbangnya :(