Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Saturday, November 14, 2009

Kalau jodoh anda lambat...baca jgn tak baca....

hayatilahhhh.......


Kalau betul dia memang jodohku, jodohkanlah......

Tapi kalau bukan jodohku, jodohkanlah jugak.....

Jika dia tidak berjodoh dgnku, maka jadikanlah kami jodoh....

Kalau dia bukan jodohku, jangan sampai dia dapat jodoh yg lain, selain ku.....

Kalau dia tidak bisa di jodohkan dgn ku, jangan sampai dia dpt jodoh yg lain, biarkan dia tidak berjodoh sama spt diriku.....

Dan saat dia telah tidak memiliki jodoh, jodohkanlah kami kembali.....

Kalau dia berjodoh dgn org lain, putuskanlah! Jodohkanlah dgn ku.....


Jika dia tetap menjadi jodoh org lain, biar org itu ketemu jodoh dgn yg lain dulu dan kemudian jodohkan kembali dia dgn ku.....(nak nak sangat ni..!!!.)


hehehehe

8 comments:

mazru said...

ika dia tetap menjadi jodoh org lain, biar org itu ketemu jodoh dgn yg lain dulu dan kemudian jodohkan kembali dia dgn ku.....(nak nak sangat ni..!!!.)

ni memang nak tahap maksimum dah kala berdoa gini weh..sape yg doa ni..aok ke?

relevan said...

lain macam je ni cikgu..? doa utk dapat jodoh terbaru ke? hehe!

Redz da Tsar said...

Mentera ke nie? Belajo dari mane? macam jampi je... nak kate doa macam bukan...

LIPISLADY said...

Assalamualaikum,
Mulai hari ni keh akan baca doa nih tiap2 ari..
hehehe

Cikgu Jang .. said...

tu nama nya petua dalam doa....hehehe. yg dah ade jodoh te, teruskan ...mengkala nak jodoh baru, baca mentera ni hari2...kot2 menjadi..

YASSIN said...

Mekala bergini bidik x tepat, tembok tak kena emboh nyer pepoh hahahah...janji dpt Maruu...

abu muaz said...

kalau tak terjodoh juga jang cam mana ? Jangan terjun jambatan gantung sudah lah weh...

TRW said...

Hahaa