Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Tuesday, November 3, 2009

Dekat dah cutinya...


Salam...

Minggu ni budak peksa................

Minggu depan sibuk dgn sukan tahunan sekolah........................!

Minggu satu lagi sibuk dgn hari anugerah pendidikan.............................!

Lepas tu...................................cuti sampai 3 Januari 2010.....!

Ni yang koi kenan sangat jadi cikgu ni.......bila masuk tengah bulan 11 je tu tandanya nak cuti panjang...!

Beruntung koi pilih jadi cikgu ni walaupun tulah keje yg mudah dapat 15 tahun yg lalu....!

9 comments:

Kamsiah said...

minggu yg sibuk dgn berbagai jamuan,hari anugerah,hari kantin..mcm2 hari lagi..

abu muaz said...

seronokla cikgu dapat cuti lama.Cemburula .... 500 dapat lagi.

tinta kasturi said...

seronok ya, biasa cuti buat apa?

Cikgu Jang .. said...

Betul tu kabo dek awok, kamsiah...kome cikgu2 ni takde keje lain, asyik memenuhi jemputan jamuan kelas je lepas ni.

Gonekan bang abu, rezeki cikgu gitu...

Koi mengkala cuti je mesti buat keje kat kebun sawit koi yg ade sekangkang kera tu..selain tu kome biasanya ngabihkan duit pegi jalan2 je...

mazru(9m2mzr) said...

boleh la ngeteh time cuti te

kakcikseroja said...

Salam cikgu...

kakcik dulu pernah gak bercita2 nak jd cikgu.. tp, tak dapat. Tak apalah.. skrg ni Along dah jadi pendidik.. Alhamdulillah.

Saliza said...

Cikgu Jang,
Koi tak boleh nak happy sangat sebab awal2 lagi GB koi kabo gini: Saya boleh panggil cikgu bertugas satu pertiga cuti...

relevan said...

Kawan cikgu juge..murid murid ada 700..cikgu part time..bila hujan tak boleh ngajor..

Cikgu Jang .. said...

aok tu saliza org penting kat sekolah tu kot. sbb tu disuruhnya awok jaga sekolah time cuti nanti..hehehe

anok murid aok tu bagus ...tok kesahppun awok toreh die..paling kuatpun nangis kuar susu je...hehehe