Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Sunday, September 6, 2009

Anda tergamak buat gitu....

Salam...

Kalau ada orang memperkatakan manusia makan manusia, rasanya susah orang nak percaya, tapi kalau tengok gambar kat bawah ni yang berlaku di negara Cina, rasanya masih ada orang yang makan manusia.

Sebelum tu, koi mintak maaflah sebab gambar ni menunjukkan mangsa tidak berpakaian, dan bukan niat untuk menyiarkan gambar wanita sebegini, tetapi untuk tatapan kita yang dewasa ni bahawa kejadian manusia makan manusia masih wujud di dunia ni....




Entahlah.....apa dah nak jadi dengan dunia hari ni....

6 comments:

Webmaster@Echam said...

Astaghfirullahal Azim.... Dahsyat2.. Kejam sungguh demeh ni. Tak sanggup koi nengok.

relevan said...

Slurpppp!!

Cikgu Chun said...

Ini adalah gambar superimpose/teknik pertindihan. Nak tahu samada menggunakan teknik superimpose ialah gambar utama yg tidak sama dengan latarbelakang. Saya juga selalu buat teknik superimpose ni (mesti ada kelemahan juga kalau diperhatikan betul2). W/manapun, orang makan orang memang ada. Nak tengok yang betul2 punya lihatlah di blog saya: http://cikguchun.blogspot.com (Post bulan Julai ug bertajuk SANGGU TENGOK??)

ApYh_90 said...

betul ke nie???kt mne nie????ingatkan dah x de fenomena nie.....ade lagi rupenye..menjijikkan tol...

Miaki Yamashita said...

jgn mudah tertipu....ini semua effect photoshop sahaja.....boleh nampak dari kombinasi pengcahayaan badan dan sekeliling yang tidak sama....ade effect bluring tool..pic ini adalah rekaan semata2.....

Anonymous said...

edit photoshop je ,... effect colour x same.....