Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Wednesday, March 31, 2010

Jangan cepat cemburu....

Salam....

Mungkin ade rodong2 kat luar tu yang cepat sgt cemburu kat bini die. Kadang2 tu cemburunye jenis tak bertempat.

Maklum le bini dah muke lawa, seksi pulak lagi tu. Nak dapat kawin tu pun jenuh lalu ngayat, sampai berabis le herta bende yg ade.

Sesetengah tu sampai anak berderet2pun hutang bank tak habis lagi.....

Tapi......buat rodong2 yg jenis gitu, jangan cepat sgt bersangka buruk spt video kat bawah ni...

Moh le tonton.....


video

Ade ke antara kite yg gini ?......mintak2 jgn le yak....naye amat jadinye....

Sekian...

10 comments:

endiem said...

habis mengkarap kereta.. gores menang..

Pengembara silam, said...

Jgn terburu-buru...sesaje je..tak dpat ke mende..

zulkbo said...

salam cikgu..
koi nak gelok dulu..ka ka ka
hu hu..he he..lawok ter
lain kali periksa dulu..

akuanakpahang said...

Cemburu membawok padoh...putih mata weh..jadi gitu. Apa pun sikit2 cemburu tu boleh jgn berlebih ngat.

hai said...

cemburu org lelaki..mmg camtu ..ahaks!!!

cemomoi said...

cemburu haru biru, hok ander jadik abu, sudohnya menangis pon tak berlagu

Che' Pit said...

cemburu sikit2 udah ler.. kang x cemburu langsung, di kata x sayang dia, huhu

piewahid said...

masyaAllah....:D

Mazru Majid said...

hahaha..jenis cepat ngat melatoh te

relevan said...

Cemburu yang tenat..agak boleh lagi control cemburu te..