Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Saturday, March 20, 2010

Lepak2 kat umah aje...

Salam....

Ari ni wife takde sebab pegi bersama pelajar SMK Purun ke UMP kat Gambang sempena hari kerjaya ( kalau tak silap koi le)....

Jadinye, koi kene duduk kat umah le sehari suntuk bersama 3 org anak koi tu.....

Gonekan...kadang2 koi yg takde....( biasanya sokmo) dan kadang2 org umah pulak yg takde......kecik sgt masalahnye tu...

Sebab takde modal nak buat entry....kali ni koi tontonkan satu video giler......hok org barat yg sewel tu buatkan.....

Moh le tengok.....

video

Moralnya....jgn cuba2 tiru gaya org putih sewel tu berjemur kat tepi laut.....kang tak pasal2 jadi gitu..........hehehe

Sekian...

6 comments:

kelompen said...

salam cikgu Jang
kira ok ar gitu..lepak de rumah bes gak, skang perentan panas weh.jimat kos air batu...

al-mankaraqi said...

salam cekgu,

bujang lar awok malam ni yak..........

piewahid said...

mcm2 kreativiti nya bila org umoh xande ni yak... hehehe

zulkbo said...

salam cikgu..
amboi jadi orang bujang la aok yek?

Redz da Tsar said...

haha..

Aok layan video mende nie mase orang rumoh takde? Ngeh3x...

Guro je cekgu!

Pengembara silam, said...

Hehe..aok jgn beria sgt nengok vedio tu sorang2.. hehe