Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Monday, March 8, 2010

sebab tulah gunenye pakai helmet...

Salam.....

Topi keledar tu penting untuk keselamatan. Kebanyakan penunggang motor yg mati mungkin disebabkan kecuaian mengikat helmet dgn betul.

Selain tu, kalau nak pakai helmet, pilihlah yg ada cop sirim....supaya selamat.....

Kalau nak tengok tahan ke tahan kepala kita apabila guna helmat....tontonlah kempen pendek kat bawah ni....


Kan koi dah cakap..............


Wassalam....

7 comments:

al-mankaraqi said...

betol lar cakak awok ter cekgu, ketnyer koi nih degil mengkalar takder poleh nun sampei ke belengu baru sarong helmet kat paler........

piewahid said...

koi malas pakei helmat cikgu.. takut aok ketuk kepala dgn tukui..

zulkbo said...

salam cikgu..
gitu gayanya test kat kepala orang..he he
popalehh..mau pening budok tu..

Mazru Majid said...

hahahaha..ander org betui rupenye dlm te yak..

cemomoi said...

napa nyek guna tukul... slalu koi nengok lori hok lenyeknya baru bule tinggi stended ketahannya

qaseh masyitah said...

salam cikgu
kat kampung kami baru je berlaku
kemalangan maut..d jalan kampung
arwah tak pakai helmet...

Che' Pit said...

tapi jangan pakai tapi tak ikat lak tali dia.. x guna gak mcm tu huhu