Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Sunday, March 7, 2010

Nak tenaga kuat ???

Salam....

Org katalah, nak ke tenaga kuat makan le makjum ke, jamu ke, ubat ke....atau apa2 jelah yg boleh menguatkan badan kita.

Tapi kalau tengok pada iklan ni.....tak payah beriye2 beli ubat mahal2....padan dengan makan coklat je dah membuatkan tenaga kita sekuat gajah...

Kenapa ? tak percaya ?........................

video


Begitulah salah satu iklan pedooh yang dicipta pada tahun penghujung tahun 90 an.....

9 comments:

sha said...

pedooh deme menjadi jer..

al-mankaraqi said...

kakakakka.....

sesungguhnya iklan yang mempedo'oh itu lah yang menjadi kesedapan kepada penengoknyer.........

zulkbo said...

salam cikgu..
moralnya citer ni jangan bekawan ngan "awang hitam"..he he..pendek akalnya..hu hu..koi gelak sampai guling nie..

piewahid said...

koi mmg pernoh pcaya pada ubat kuat ni. jaga aje la kesihatan dan terima lah diri kita sekadar seadanya. kalau ada masaloh, rujuk pakar profesional...

Akuanakpahang said...

cekelat punya pasal jadi handal gitu huhuhu jgn kuat nok kasor aje nolok halus tak lepas hehehe...

Mazru Majid said...

hahahaha...mmg pedooh betui iklan tu yak...

Che' Pit said...

ngeh ngeh ngeh kesian kat tuan punya keter tu..

relevan said...

Wakaka cikgu..iklan ni memang mempedooohkan sangat..

cemomoi said...

jangan beri anok murid makan cekelat ter cekgu, abih sema menda kat skuloh tu ditoloknya