Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Wednesday, March 10, 2010

Hisap rokok bile nak mati jadi panas...

Salam.....

Sewaktu Pak Meon sedang sedap ngisap rokok gulung , tetibe je datang Pak Itam kabo kat Pak Meon yang orang isap rokok ni bile nok mati jadi panas.

Apa lagi, maroh le Pak Meon dikabonye gitu. Maklum le perokok tegarlah katekan....

Yang Pak Itam ni pulok taknok ngaloh....kabonye lagi memang betoi org yang isap rokok ni bile nak mati jadi panas.

Pak Meon ni pulak jenis panas baran orangnye. Dikabonye kepada Pak Itam supaye cakap baik2 sikit. Karang tak pasei2 kene baling dek kerusi.

Pak Itam ni jenis suke bergurau......"la....kalo awok tak caye......awok hisap le sampai habis.....nanti api tu dah sampai pangkal kat jari yg awok pegang tu...memang panas rasenye"...
Kate dek pak Itam sambil ketawa berdekah2 mengenakan Pak Meon...

Terkebil2 mate Pak Meon dikenakan dek Pak Itam tu.....

Hehehehee..

Moral : Jangan cepat maroh ke org hok suke bergurau ni.....

7 comments:

Akuanakpahang said...

Mmg betul jgn mudoh maroh...sebab terkadang org tu cuma bergurau aje..keknya kita mengkala nok bergurau kena tengok org juga mengkala jenis panas baran usah ditebing boleh dpt sakit aje.. hehehe..

al-mankaraqi said...

ceh...koi pon terpedayer jugek tadi kakakakaka..........

zulkbo said...

salam cikgu..
aok ni memang lawok la..
realesed tension koi...hu hu hu

kelompen said...

cikgu..
moral of the story..lets stop smokin izzit?

endiem said...

setuju sangat..

piewahid said...

ha ah, mula2 panas jari, pahter panas bibir,ujung2 panas hati sebak bibir melepuh!

Mazru Majid said...

hahaha..jenis cepat maroh la te..rupenye rodong bergurau jek..