Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Monday, March 15, 2010

La....ni baru betul2 stress ...

Salam...

Pagi2 tadi sewaktu koi pegi sekolah nak jumpe dgn jaga sekolah mengenai hei kome nak cari ikan, tetapi GB beritahu ade surat yg difaxkan pade petang jumaat dulu memaklumkan koi beserta gpk pentadbiran dan guru2 yg mengajar STF kene menghadiri mesyuarat kat Hotel Seri Malaysia Mersing.

Yang koi ni atas tiket pengurus STF dan guru ngajar BM. Kira2 org kuat STF lah ni.

Yg koi frustnye. Ingatkan nak bawak anak bini jalan2 hari Selasa sampai Jumaat ni. Kene pulak pegi mesyuarat kat sane bermula Rabu sampai Jumaat.

Dah kome terpaksa ubah planning. Malam ni bertolak ke Temerloh lepak kat rumah sane. hari esok main air kat Bukit Gambang Resort , pagi2 rabu siap2 shoping kat Temerloh bertolak balik Purun. Dan sebelah petangnya barulah koi pegi Mersing nun.

Tu yang koi nak merepak ni. Dahlah surat tu difaxkan pada petang Jumaat yang mane cikgu2 terlibat dah bercuti. Ngapelah tak diberitahu awei2, kan senang nak buat perancangan.

His his his.....memang stress bile kene gini....

Sekian...


11 comments:

abu muaz said...

cekap , bersih dan amanah.

Che' Pit said...

alamak sedihnya, kesian keluarga..
tapi nak buat mcm mana, kita ni org gomen

"Yang menurut perintah"

zulkbo said...

salam Cikgu..
sabo bang..tak pe..nak naik pangkat lepas nie
he he..okey jugak aok bercuti...koi keja nie..anak cuti orang umah pun cuti duduk rumah makan jer kejanya..he he

al-mankaraqi said...

GB awok hensem ke cekgu? hehehehe

piewahid said...

koi fhm paham perasaan aok. hala ke kita org atas nok kemas mantap blake, hala ke dia, buat goner2 pun xpe.. ande... je alasannyer

Mazru Majid said...

salam cikgu,

Sabo la weh..nak gone kannn..

Redz da Tsar said...

Sabo je la... Cekgu pun banyak lagi cutinye... hehe... Tapi kalau dah merancang bersame keluarga, mboh frust menonggeng jugak la...

=)

cemomoi said...

bawok terus le orang umah ke mersing, dah tu lencong ke tioman bule jumpa abg piewahid kat sana

INTAN RH said...

napa tak bawok skali famili ke Mersing? kan best tu..

relevan said...

Ini memang betol punya stress cikgu..selalu dapat surat last minit..

kelompen said...

cikgu
pahit akan manis akhirnya...
ahakssssss