Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Tuesday, February 9, 2010

Kadang2 sakit hati bila baca blog ekstrem

Salam...

Kadang2 koi sakit hati dan menyampah apabila membaca sesuatu blog yang kurang ajar dan mempermainkan Islam.

Ada juga blog yang mengutuk seseorang dengan mempamerkan grafik yang kita nak tengokpun malu...

Entahlah....mungkin satu hari nanti negara kita ni tuhan turunkan bala sebab zaman sekarang ni manusia mudah sgt memperlecehkan agama dan golongan ulamak...

Manusia yg jenis gini terang2 dah dilahirkan atas nama je islam tapi agak2nya cara hidup banyak dipengaruhi yahudi....

Sekian....

11 comments:

al-mankaraqi said...

Salam Cikgu,

semoga Allah mengurniakan hidayah kepada golongan2 ini.

Kalar posting belog koi pon tersasor, harap cekgu tegurlah mana yg patot.

zulkbo said...

aok maroh ke koi ke cikgu..?
he he..kalu koi ada salah silap..
koi rela ditegur..hu hu

Akuanakpahang said...

Blog kawan tak de bender gitu rasanya.. mekala ada bender hok tak kena gitu aok tegor Cikgu...mana la tahu kut terlepas pandang.

Cikgu Jang .. said...

koi hok rodong2 yang biasa koi nengok, takde lalu rase marohnya tapi hok yg terlampau contohnya :

beritamuslim.wordpress.com/
adukataruna.blogspot.com/
jeffrydamien09.blogspot.com/

dan banyak lagi yg kita tak tahu dan memang kita malas ambik tahu...

awokme jangan pulak terasa hati pulak ye...koi takde lalu maksudkan yg rodong2...

endiem said...

yg macam tu taksah bacalah cik gu.. buang masa je..

Mazru Majid said...

koi pun tak kenan jugek dgn geng yg melampau nih...macam aduka yg kantoi bebaru nih...padan muke dia

relevan said...

Blog kita ok jer cikgu..blog santai..

cemomoi said...

koi malas nok layan blog gitu... buang masa ander le, kalu kita hendak orang hormat kita, kita kene la hormat orang dulu

kakcikseroja said...

Salam Hj. Jang..

blog2 cenggitu tak payah le kita masuk..

INTAN RH said...

Btl tu cikgu, koi pun tak tau mende pekdahnya tulih gitu kans..

:P

RMY-Abelitokjoro said...

salam cikgu jang...blog blog macam ni tak payah layan.. abeli tutup terus... dah tak de menda lain nak cerita.. agaknya...