Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Sunday, January 10, 2010

Nasib Si Virus komputer..

Salam...

Kita selalu dengar pasal virus komputer, kita pasang perisian anti virus di komputer, kita kadang2 jadi risau apabila virus menyerang komputer kita.

Adakah kita tahu macam mana rupanya virus tersebut, Apabila disebut serangan virus, adakah gambaran di mata kita sama seperti yang menyerang manusia...

Untuk mengetahui jawapannya......silalah open video yang di bawah...

video

Kesimpulannya........inilah sebenarnya rupa virus yang merupakan satu idea kreatif untuk menghiburkan manusia dan menunjukkan kemahiran animasi.

Sekian...

4 comments:

Mybabah said...

Samseng betul virus tu Cikgu Jang. Kalau betul-betul macam, habislah notebook aku...

Che' Pit said...

Fuyyooo.. pergh mmg dasyat giler lah kalau virus mcm tu.. pening depa nak lawan kan

Pengembara silam, said...

Pohpaleh..dasat..dasat..Mcm kungfu hustle..

relevan said...

Tapi takper..virus ini tak cukup vitamin..