Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Monday, April 5, 2010

Rokok tidak bahayapun....

Salam...

Ade satu cerite yg koi bace dr satu blog nih pasai rokok yg tak bahaye. Nak tergelok koi membacenye.

Bagi yg dah bace tu takpe le....bagi yg belum bace cerite nih, deras le bace semoga hari yg muram menjadi ceria buat wokme yg selalu melare tu....

Pada zaman dahulu kala, ada tiga orang dokter. Mereka selalu bersama kemana saja mereka pergi. Tapi ketiga-tiganya memiliki kegemaran berlainan.

A. dr Jon Sumawan (suka main perempuan)
B. dr Jon Walker (suka minum minuman keras)
C. dr Jon Kretek (suka segala jenis rokok) ..

Suatu hari ketiga sahabat ini berjalan jalan tanpa tujuan. Tiba-tiba ketiganya bertemu dengan sebuah ketel/kendi (seperti cerita Aladin). Lalu salah seorang mengambilnya lalu menggosok2kan ketel tersebut. Sejurus kemudian asap keluar dari corong ketel tersebut dan secara perlahan berganti menjadi satu makluk yang menyeramkan yakni sesosok jin yang ganas.

Lalu jin tersebut tertawa: 'Ha ha ha...' dan berkata 'Akulah Jin Ifrit! Karena kamu telah membebaskan aku dari ketel itu maka aku akan tunaikan apa saja permintaan kamu sekalian.

Ketiga sahabat yang pada mulanya panik dan takut menjadi gembira lalu termenung dan berpikir tentang peluang dan kemauan masing-masing yang mungkin hanya sekali mereka jumpai dalam hidup mereka. Lalu mereka memilih kemahuan mengikuti kegemaran masing-masing.

Berkatalah si A,'Aku mau perempuan-perempuan muda dari berbagai bangsa di seluruh dunia dan letakkan dalam sebuah gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun.

Pufff ........!! dengan sekejap mata jin menyempurnakan permintaan si A.

Berkata si B, 'Aku mau semua jenis arak dari seluruh dunia untuk bekal selama sepuluh tahun dan letakkan dalam sebuah gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun.'

Pufff .......... !! dalam sekejap mata jin menyempurnakan permintaan si B.

Berkata pula si C,'Aku mau semua jenis rokok dari seluruh dunia untuk bekal selama sepuluh tahun dan letakkan dalam sebuah gua tertutup dan jangan ganggu aku selama 10 tahun.'

Pufff ........... !! dengan sekejap mata jin itu menyempurnakan permintaan si C.

Setelah genap 10 tahun, maka jin tersebut muncul kembali untuk membuka pintu gua masing-masing sebagaimana yang dijanjikan.

Maka jin tersebut pergi membuka pintu gua si A, ketika dibuka maka keluarlah si A dengan keadaan kurus kering, berdiri pun tidak boleh karana tidak sanggup untuk menggerakkan lutut sebab hari-hari hanya memuaskan nafsu
dengan perempuan.

Tiba-tiba si A pun jatuh ke tanah lalu mati!!

Setelah itu jin tersebut pergi ke gua si B, ketika pintu dibuka maka keluarlah si B dengan perut yang sangat buncit karana hari-hari mabuk. Jalan pun terhuyung-huyung.

Tiba-tiba si B pun jatuh ke tanah lalu mati !!

Setelah itu jin pergi ke gua si C dan membuka pintu gua. Tiba2 si C keluar dalam keadaan sehat walafiat dan terus MENAMPAR si jin Sambil memaki si jin.

Dia berkata: CISS...!!! BODOH PUNYA JIN ...!!!! BAGI ROKOK TAPI TAK BAGI MANCIS ...???!!!



Gitula adenye.....hehehehe

12 comments:

endiem said...

tak boleh hisap tak de lighter

zulkbo said...

salam cikgu..
ha ha ha..memang lawok ter..
paleh betik..berguling koi gelok nie..

Che' Pit said...

ngeh ngeh ngeh, mmg lawak.. nasib baik x terguling2.. mahu 10 tahun tu x habis2 menyumpah jin tu

kelompen said...

koi kesian ke jin te...

piewahid said...

in ter xsaloh ape2. C tu yg mengong! hehehe...

Mazru Majid said...

salam..

hahahaha tergelok koi pepagi nih

relevan said...

ye tak ye juga ni ye cikgu..

cemomoi said...

memang betoi kata orang, jangan bermain api nanti membakar diri sebab tu rokok tak bahaya tanpa mancis api..

sapa tak penah tengok mancis lagik? kalo lalu cemomoi sure tak jumpa mancis punya...

al-mankaraqi said...

kakakakakaka...........

abu muaz said...

tahniah,tahniah .... lawak ni menyebabkan saya tersengih - sengih selama 10 tahun juga.

Pengembara silam, said...

Aji..lawak..lawak...

日月神教-任我行 said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情