Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Tuesday, April 13, 2010

Lagi lagi buang bayi...

Salam...

Baru sebentar tadi, koi dengo buletin utama pasei kisoh seorang bekas penuntut di UITM Cendering mengaku bersaloh buang bayi 2 tahun yang lalu...

Die jugak didakwe kerane menyembunyi kelahiran dan melakukan persetubuhan haram.

Hanya yang dapat koi kata............Popalih.....makin menjadi2 cerite buang anak nih terutamanya di kalangan remaja melayu berbanding dgn kaum lain.

Rase koi le....sokmo buat bende maksiat gitu dan sampai kemuncaknya bunting perut. Pas tu bile dah nak beranak............fikiran dah mula dirasuk setan supaya buang je bayi tu....

Akhirnya bayi tak berdose tu yg jadi mangse......

Inilah akibatnya kalau negara kite masih lagi belum melaksanakan hukum Al Quran...Dan kalau hukum hudud tu dijalankan...rase koi....insyaalah, bale spt ni pastinya jarang berlaku...

Sekian......

5 comments:

al-mankaraqi said...

salam cekgu,

takziah!

abu muaz said...

yang lelakinya macam mana ?

Mazru Majid said...

salam..

akhir zaman..

relevan said...

Bila bikin banyak sedap..dapat hasil buang saja tak tentu arah..belajar sampai UITM akai tada..

JOHN DOE said...

selagi kepimpinan tdk kembali kpd al-quran & sunnah selagi itu lah gejala ini akn memusnahkan ummah....