Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Thursday, December 17, 2009

Menang juge akhirnya,...

Salam...

Tahniahlah pasukan kebangsaan dapat pingat emas sukan sea dan kejayaan yg akan diraikan seluruh rakyat Malaysia kerana penantian dinantikan begitu lama.

Koi sendiri pun berasa bangga dan setia menonton sehingga wisel penamat dibunyikan dengan perasaan penuh debaran.

Sama2lah kite ucapkan terima kasih kpd pemain vietnam yg tertampan bola sehingga mengubah sejarah dan menceriakan semua rakyat Malaysia..

Lepas ni....apalah pulak ganjaran yg akan diberikan kerajaan kepada mereka dengan keadaan ekonomi yang tengah gawat sekarang ni..

Harap2 prestasi pasukan kita ni selepas ni taklah hanya digelar jaguh kampung walaupun main kat bandar..

Sekian..

8 comments:

Pengembara silam, said...

Bete tu..Tahniah utk Malaysia..Harap2 tak terhenti stakat tu je..Tahniah gak utk pasukan Pahang..kekal kat liga super walaupin ikut pintu belakang..he he

YASSIN SULAIMAN said...

Tahniah juga drp kawan...bangga juga kawan!

Redz da Tsar said...

Dapat Dato' dari Sultan la pasni Rajagobal~ hhe

Anonymous said...

mende laa pekdoh nye aok setia depan tv sampai wisel penamat...alangkah molek nye td aok ke masjid...jemooh beramai2 dan berdoa akhir dan awal tahun dan baca yassin ramei2...

Anonymous said...

org bg nasihat pun kena marah...

Cikgu Jang .. said...

hehehe...aik terasa pulok ye...takde pasai lalu nok maroh ke awok te...koi cume bekenan kalu dpt jumpe awok...nok kenei orangnya...tak leh ke ...

Anonymous said...

bagus laa tok maroh...tok baik maroh2 nie...

Cikgu Jang .. said...

Dan bertitik tolak dari itu...jeng ...jeng...jeng...koi dah tahu ape oak sebenornye....