Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Wednesday, December 23, 2009

Esok nak pegi Taman Tema air Gambang


Lagi dulu dah koi bercadang sgt nak pegi Taman Tema Air Gambang yg baru dibuka secara rasmi pada 20 Julai yg lepas. Sementara harga tiket yg belum lagi naik, kebetulan pulak cuti sekolah, dan koi pun dah sedikit free dengan kesibukan berkebun, rasanya inilah masa yg paling sesuai untuk kome pegi main air kat situ.

Apabila koi kabo kat anak2 nak pegi main air....popalih...gembiranya tak terkata. Yg malas kemas mainan bersepah2 jadi rajin , hok sukar makan nasi.....berselera makannya . Manakala yg kecik sekali tu tak habis2 nanya bila nak pegi ke situ. Tak sabar2 mereka nak pegi kat situ walaupun tak dapat gambarannya macam mana.

Apa yg anak2 fikirkan hanya keseronokan yg sudah tergambor kat mata anak2 pasal mandi air kolam spt tahun2 lepas yg penah kome pegi kat wordwide.

Yg nak peginya hari esok, petang ni lepak dulu kat rumah Temerloh. Esok cuaca harap2nya baiklah supaya kome dpt main air dengan tanpa gangguan, dan harap2 janganlah berlakunya bah sepanjang jalan ke Kuantan itu nanti....

Bukan anak2 je yg tak sabo, koi pun agak teruja nak pegi jugak ni sebab dah hampir 4 minggu terkurung kat Purun aje...hehehehe

Buat rodong2 blogger yg terbaca entry ni...apa kate kite pegi hari esok main air kat situ...sekurang2 nya hilang sikit rasa serabut kat kepala tu mikirkan masalah dunia yg tak penah2 habis ni....... che gone...?

Sekian

9 comments:

Mybabah said...

Salam Cikgu Jang. Berapa bayar untuk orang dewasa dan kanak-kanak? Baru ni saya pergi ke Taman Tema Bukit Merah, rasa tak berbaloi. Berbeza sangat dengan Sunway dan Genting.

YASSIN SULAIMAN said...

Cer laa gi ari cuti boleh gi ngan kawan sekali ame esok keje lagi hehehehe...kawan pun terlior ngat nok gi juge.

sayalahfaizul said...

seronoknye...

LIPISLADY said...

Assalamualaikum, keh tak penoh lagi pegi situ, lalu lalang tu adalah, ada juga rodong2 cakap ok gak tempat tuh...selamat bermain airlah yee cikgu jang n famili...

Redz da Tsar said...

Nanti post dalam blog eh.. Bleh keh layan kalu balik Malaya~

INTAN RH said...

Dah pegi aritu dgn asben n anak2...mandi kat ctu sampai kecut.. Se lg cikgu, jgn lupa bw bikini hehe

Anonymous said...

molek amat weh...bawok anok2 bercuti...tp berambi laa jgn dibiorkan anok2 te...budok2 nie pantang lepe...kang lain plok jadi nye.

Mazru Majid said...

koi ander di semmuji start ari jumaat sampai ahad...x jauh dari gambang resort te cikgu,moh ngetea

Che' Pit said...

hmm cgu jang g dulu, pastu komen, ok ke tak.. kalau ok, leh ar cheq p nanti.. aritu pun nyaris2 nak g, tapi kawan tu x jadi lak, huhu..