Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Monday, October 12, 2009

Tiba2 je hujan....tokleh buat ape..

Salam....

Koi cadangnya nok ke kebun sawit koi, nok mesin rumput pangkal pokok ptg karang. Tengoh2 tidur tiba2 hujan......kensel lah pulak gayanya.

Koi punya semangat nok ke kebun ter, ptg semalam koi dah keluarkan mesin rumpt ter utk diservis lebih kurang supaya ptg karang terus pegi je.

Tapi nok wat gone gaya...kuasa tuhan yg Esa.....terpaksa lah koi lepak rumah je gamoknya ptg nanti. Tapi tak tahu lagi, masa ade lebih kurang sejam lagi sblm pukul 5. Kalau hujan berhenti, koi ingat nok pegi jugalah...

Makakan, petang selasa dan khamis ade latihan rumah sukan pulok, keja kat kebun banyak nok buat....

Bab hujan ni, ade kelebihan dan kekurangnya....kalau hujan selalu turun, cepat sikit sawit koi besor, tapi elok sangat sebelah malam, sebabnya sebelah ptg boleh lah koi buat keja.....


3 comments:

relevan said...

Lepak2 kat rumoh musim hujan gini sambil pekena kopi o panas perghhhh...cikgu..

Webmaster@Echam said...

Salam rodong,
Aok kemana cuti sekoloh nnt. Aok selalu mancing mane wehhh??? Ada port tak???

Cikgu Jang .. said...

Salam....

Abg relevan- betoi sangat kate aok ter, tp koi bercite2 nok keluarkan 15 tan sawit sebulan....tu yg semangat lebih sgt ter.

Ecam- awk belum lagi join aktvt cari ikan ngan group kome, pekena sekali pastu memang awok jatuh gian punyalah....pasti aok teruja nengok ke ikannya. kome tak mancing tapi nuba....hehehe.nok join moh le.