Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Thursday, October 15, 2009

2 hari paling bertuah.....

Salam....

Hari ni dan semalam adalah paling bertuah buat koi dan rodong2 cikgu Purun ni...bertuahnya sebab berjaya memecahkan rekod tahun ni dengan bermesyuarat dari pukul 1.30 pm sampai 5.30 pm dan pukul 6.00 pm selama dua hari berturut2.

Memang dasyat sekolah kome ni bila bermesyuarat. Banyak benda nok dibincangkan.
Semalam mesyuarat guru, hari ni tadi mesyuarat sukan.....

Yang koi solutenya, cikgu2 kat sekolah koi ni, tok kisah lalu mesyuarat lama2. koi tengok dah dekat pukul 5.30 pm pun masih sibuk lagi menanyakan beberapa soalan. Yang pengerusi pulak, panjang ulasannya....yang lain pakat dengor ajelah...takde modal nok mencelah.

Tapi mesyuarat kome tak macam kat Taiwan nun, sampai baling2 kerusi. Kome duduk dalam bilik aircond molek2 sambil berbincang cari keptusan yang kadang kala tak putus2 keputusannya...

Hehehehe.......hidup Sk Purun


5 comments:

syahbandar87 said...

x bosan ke?de x yg tdo ke..hmm..klu x makan2 k la jgk kut..2-3kali mkn ke..so x dela bosan sngt..lame tull
:)

Anonymous said...

dah lama ngat mesyuarat nyer...zohor ntoh kone asar melayang.

relevan said...

Rekod cemerlang dlm mesyuarat ni cikgu..

Cikgu Jang .. said...

Salam...

Syahbandar87- tok payoh ceritelah bosannya kome ni..

relevan- gonekan...."saya yg menurut perintah"

Anonymous- bale , aok ingat kome lupa sembahyang ke.....mesyuarat sampai pukul 6 je, magrib pukul 7 lebih baru masuk. Pastu zohor kan awal......tak baik ngata org...toh2 aok ter culas kot...hehehehe

Webmaster@Echam said...

Cikgu Jang,
Bale wehhh.. lama ngat meeting je.