Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Tuesday, October 20, 2009

demamlah pulak..

Salam...

Koi lama dah tak demamnya, seingat koi awal tahun dulu ade sekali demamnya. Tapi hari ni, selepas koi buat kerja kat PPD Bera pagi sampai petang tadi, balik2 rumah, koi rasa letihnya amat.

Koi syak dah, semalam badan koi rasa lemah2, hingus pulak asyik meleleh je.. Pastu asyik terbersin je. ... Hai, gamoknya koi nak demam ni. Bangun pagi tadi....betullah tekaan koi, badan rasa seram sejuk je. Tekak semacam je peritnya. Tapi sebab kena siapkan tugas kat PPD nun, koi pegi jugaklah.

Balik tadi, singgah sekolah hantar surat yang koi ambik kat PPD tadi, jumpa cikgu Sabri GPK 1 sekolah koi, saund dia kat koi, mengkalar demam, esok tok soh datang sekolah la....ambik je MC, duduk rumah je.

Koi ingat setuju sangat le pendapat cikgu ter. Esok, boleh le koi melawat klinik Purun ni jumpa rodong kat sana mintak MC. kalau boleh ekjas, bior habis seminggu ni, koi MC pun takpe....hehehe.

Dalam demam2 ter, sebab bosan duduk kat rumah, mboh jugak koi ni nulis blog...walaupun terbersin je toh berapa puluh kali........

Cuma, doa koi, demam yang melanda koi ni bior le demam biasa je.......kata orang ter demam penggal 2 tahun ni.....harap2 jangan le demam yang sokmo keluar kat tv tu. Harap2 jangan le.....Insyaalah.


6 comments:

✖sLap mE pLz!™✖ said...

bek gi cek..
musim h1n1 lom reda lagi..
wishg u will get better soon cegu hee..

zamtavac said...

Laa... Haji demam la pulak nie mesti kes balik klate & ganu tempohari tu ..kot
koi doakan cepat - cepat la sior ye... gi klinik cepat

endiem said...

kalau demam minum air nyor dan jaram kepala

relevan said...

Demam beralih angin tu Cikgu..takper..

Cikgu Jang .. said...

Salam...

Time kasih rodong2, koi pegi dah klinik tadi, dpt 2 hari cuti hari ni dan esok...hehehe..
Alhamdulillah.....bila makan ubat tadi, lega dah sikit...

Webmaster@Echam said...

Koi doakan aok sehat wehhh..