Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Thursday, October 8, 2009

Jamuan hari raya...

Salam....

Sekarang ni bila bukak je blog2 rodong2 ke atau blog sesape, banyak cerite pasal politik.................
Yalah.....memang musim dia camtu...koi pulak tak berapa nak minat bab politik ni.....ambik juga tahu tapi kadang2 nak ketawapun ade, nak maroh pun ada....macam2 lah...feelnya kalau nak menang tu. Bagi koi lah....sebagai orang Islam....kot manapun kita mesti ade niat bahawa Agama Islamlah yg membawa ke arah kebahagian dunia dan akhirat. Tak kiralah parti mana, tapi perjuangan mesti mengutamakan Islam...terutama pemimpinnya..

Lupakan seketika pasal politik, koi lebih berminat nulis pasal majlis hari ni....

Tapi, letih semalam tak hilang2 lagi, hanya gambar2 jelah koi muatkan dalam post kali ni....malas nok nulis panjang2...

Kalau rasa nok tengok, silalah tengok.............



Perhimpuan pagi.....mesti buat...sebab nak bagi taklimat kat bebudak.

Sekali dengan majlis Khatam Quran....

Nok juga bergaya....ni asyik gambo org lain je...

Antara penonton yang ada memenuhi stadium...


Peserta dan ketua membaca surah2 lazim....

Dapatle bunga telur tanda ingatan ..

Tayangan filem...sementara nunggu makan2..




Acara paling seronok.....

Inilah akibat terlalu banyak buat kerja....sampai pengsan.


Gitulah senarionya hari ni.........tunggulah tahun depan pulak dengan acara yang sama tapi berbeza......

Sekian..

4 comments:

al-mankaraqi said...

salam cikgu,

he he koi pon citer pasei politik ari ni.

cikgu gambo awok, awok kelos ap yer. molek lar te. awok memang ensem.

Ngaper awok tok kelos ap gambo cikgu pompuan hak tok nikoh lagi ter? he he he

JOHN DOE said...

lopeh ghayo nie ghamai kengkawan buek ghumah terbuko, kojo se mengonyangkan poghut yo, sok sekolah se pulak buek sambutan haghi ghayo, mlm nie rewang...

INTAN RH said...

salam cikgu, skolah anak koi wat jamuan raya hari rabu baru ni, makan sate weh.. :)

relevan said...

Salam cikgu Hj Jang..kawan nunggu jer ni sekoloh anok kwn jemput jamuan raya..kwn AJK PIBG tak kan tak ada weh.. PIBG ( Perut itu biar gendut ) he he..