Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Wednesday, October 14, 2009

kalau dah terlampau kreatif

Salam


Ni kat Malaysia ni, boleh cari makan kat tepi2 jalan....bawak tempurung, pastu buat le persembahan lebih kurang.....dapat le duit...org sedekah sebab baru datang dr planet zarjus.....



kah kah kah.......apa punya bahlol ini orang???????







5 comments:

relevan said...

Salam cikgu Hj Jang..boleh kita main dam atas kepala dia ni..

JOHN DOE said...

tak lamo laie menyosa la dio tu, kojap yo buek gilo mengosa ea sepanjang idup...tak cayo nengok...mesti bunuh dighi punyo...

Webmaster@Echam said...

Dah macam alien koi tengok. Kreatif amat...

Cikgu Jang .. said...

Salam rodong2...

Betoi kate awk ter abg relevan...koi ingat org ter pun suka main dam jugak...

John doe- koi ingt tak lama lagi dpt le penyakit kulit ter....

betul tu echam, bukan alien lagi ter...cam beruk sarkas pun ade....hehehhe

syahbandar87 said...

ishh..x menyesal ke dia bkn camtu kt muka dia..dah la x leh nk tanggal dah..jd plak berpetak-petak camtu smpi ke mati...bodoh tul la.hehe