Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Sunday, October 25, 2009

Keajaiban kelapan yg terdapat di negara kita...

Salam....

Kenapa ? Tak percaya ......




Sebab apa keta tu jadi gini......ini kerana yg empunyanya terlampau marah kepada kereta tersebut yang menyebabkan tangan anak perempuannya dipotong seperti kisah kat bawah ni....

Nak tahu ....bacalah sendiri....

6 comments:

mr.Sen$ei said...

peh..ini kete ke apa ni?kuikuikui

relevan said...

Kereta ini baru pas eksiden kat litar drift..nombor sedap pulak tuu..he he..

LIPISLADY said...

Sallam, cikgu jang, tulah pepatah ada mengatakan sesal dulu pendapatan, sesal kemudian anok ilang tangan,....

INTAN RH said...

Bagi plak JPJ kete ni ada kat jalan..hehe

Cikgu Jang .. said...

nak kata antikpun tak juga, nak kata lepas exsiden pun tak juga....tp driver kete tu....bagus betuilah, tak pasal2 seluruh dunia dpt tengok...

aok abg relevan.....apa lagi bolehlah tikam nombor ter....hehehe

Webmaster@Echam said...

Betul ke cikgu Jang... Antik betul jadinyer kete ni....