Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Tuesday, October 13, 2009

Mula dah musim sukan ni...

Salam....

Sekolah koi , tahun ni kena buat sukan tahunan hujung tahun pulak dah... hari ni baru mula latihannya....petang tadi koi pegilah jenguk2 kat padang ter.. karang tak pegi, benda pulak kata dek rodong2...dahlah cikgu lelaki rumah sukan koi ter 3 org je, tupun cmpr GPK....

Nok datang le mood sukan ni....popalih payahnya. Tambahan pulak belah2 petang, nak pulak dekat2 hujung tahun ni...rasanya bukan prentan nak gi padang sekolah...

Tapi gonekan.....sekolah bukannya koi punye....kalau koi punye sendiri ..tahulah koi buat gone gaya.

Pakatnya 11 Nov ni nok buat sukan. terang2 dah 2 kali seminggu kena latih budak...haiiiiii....nampoknya terpaksalah koi ikut rentak diaorang....mana boleh melawan....durhaka namanye....

Maka.......betullah slogan keramatnya..................

" SAYA YANG MENURUT PERINTAH"


2 comments:

JOHN DOE said...

bos chekgu aghah an buek sukan dokek2 nak cuti tu napo ea?..nie mesti maso awal2 taun dio fokus pado p&p....ghasak an yo lah cikgu, jgn di lawan, t disumpah ea jadi tong dram payah...hehehe

relevan said...

Majulah sukan cikgu utk sekolah dan negara..Selamat malam!