Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Tuesday, September 29, 2009

Mintak2 le kome menang tahun ni..

salam

Hari ni, koi kembali mengajar selepas 11 hari bercuti. Sepatutnya semalam dah koi ngajornye, tapi koi pegi Kuantan bawak mak koi jumpe pakar kat hospital sana nun.

Pagi tadi daerah pukul 8 lebih, cikgu Sabri GPK 1 koi telefon ajak koi pasang banner bersama guru besar, yang koi buat khas meraikan pemantau dari JPN Johor mengadili bilik BOSS sekolah koi.

GB kata cantik banner yg koi buat tu, koi senyum ajelah, maklumle kalau koi cakap lebih2 nanti riak pulak, jadi diam jelah yang koi nye.

Untuk perhatian, ni dah tahun kedua dah sekolah kome ni mewakili negeri Pahang ke peringkat kebangsaan dalam pertandingan bilik Boss ni. Tahun lepas takde tempat pun, mungkin baru lagi kot dan banyak kelemahan yang perlu diatasi.

Tapi tahun ni, kome dah bersedia dari awal2 lagi. Banyak benda dah kome tolong cikgu Sariah menguruskan bilik tu, semua cikgu2 dan pekerja berganding bahu menolong mana yang patut.

Tuan PPD juga dah datang melawat dan kabor dek dia nya tadi nak bagi cat seruh kome mengecat kat bangunan sebelah....hai, nampoknya esok kome pakat2 le ngecat ramai2...

Petang tadipun, cikgu2 dah buat gotong royong memperindahkan lagi persekitaran bilik tu...

Harapan kome, mintak2lah kome dapat tempat untuk tahun ni, kalau tak dapat tempat kedua, dapat tempat pertama pun jadilah ....hehehe.....sekurang2nya berbaloi lah cikgu2 kat sekolah ni beriye2 menjadikan bilik tu sebagai bilik yang terbaik dalam negeri Pahang ni dan Insayaalah mudah2an peringkat Kebangsaan pulak...

Walaupun memang letih kalau masuk pertandingan ni...





6 comments:

relevan said...

Semoga sekoloh cikgu menang..

al-mankaraqi said...

cikgu,

semoger mok cikgu segera sehat dan semoger mang bertandeng ter.

Cikgu Jang .. said...

time kasih rodong, koi kalau menang satu dunia koi nok hebohkkan...

INTAN RH said...

salam cikgu, moga berjaya dlm pertandingan tu. klu menang, kena belanja kome la :)

Eyna's said...

SK purun dan cikgu cikgi nye BOLEH!...hehehe

Smoga bjaye ye..

Cikgu Jang .. said...

Insyaalah....dengan doa rodong2....harap2 kome berjaya.