Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Wednesday, November 24, 2010

Rahsia coca-cola...

Salam...

Semalam koi muatkan pasei care memproses daging lembu. Tak tahu lah buat ape dgn daging tu, buat daging burger ke, daging segere ke.....entoh le.

Pandai2 le buat andaian sendiri.

Yg ni pulok koi muat turun satu lagi video pasei bahayenyer minum coca cola bagi yg senalo minum tu.

Bese2nyer org yg suka minuman ni, pasti akan ketagih....mesti nok sokmo. Tak tahu le bender le sedak sangatnyer.

Dulu2 koipun minum jugak keknyer tak le hari2. Cume kadang-kadang teringin jua je.....

video

Tapi bile tengok video nih, popalih.....banyak ngat rupanya logam2 yg digunekan untuk buat minuman tu jadi sedak....padan le laku sangat pun....

Sekian.....

3 comments:

akuanakpahang (AAP) said...

Koi jarang amat dah melayan air ginie sebab macam2 bender kawan dengor byk buruk pada baiknya.

zulkbo said...

salam...
alhamdulillah..
koi memang tak suka
minuman bergas nih..

Che' Pit said...

dah lama x minum coke rasanya..
minuman bergas lain pun dah jarang minum..