Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Thursday, November 4, 2010

Apakata kita buat rumah cam gini.....

Salam.....

Setiap orang nok rumah sendiri, tak kiralah gone gayenyer rumah tu.......kecik, besor, banglo, teres, semidi.....tak kisoh le ....janji memiliki umah sendiri satu idaman.

Tapi kalo dah tak mampu, nok buat gonekan. Dapat beranganpun jadi le.....hehehee

Tapi kalo ditengok gambo kat bawah ni, sape sangka batu sekeras tupun dijadikan rumah....popalih...memang dasyat sape2 yang bina umah tu.










Kalo nak tahu, umah2 tu sebenornya dibina di negara Afganistan sana tu..........

Gone le gayenye puak tu bina umah tu gamoknyer.....rase koi mboh bertahun2 baru siap kot....

Sekian.......

6 comments:

AzMask said...

rumah ni mesti sejuk kan cikgu..

Webmaster@Echam said...

Popalih... mmg terer demeh ni...

akuanakpahang said...

Hebat..canggih tidor gamok kawan sejuk je yak...keknya mikir nok nyudoh ker sebiji rumah te berapa lama gamoknya yak.

zulkbo said...

salam..
kira hebat tu..
mewarisi bakat dari
kaum talmut..mengukir
gunung ganang di jadikan
rumah...

relevan said...

Nampak sangat nak kembali ke zaman Flintstone..

CekWa said...

beh jugak tidur rumah gini...sejukkk jek...