Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Sunday, November 14, 2010

Mari bandingkan....18sx..

Salam...

Mari lihat perbandingan antara dua gambo nih....sama ke tak.

Rase koi lebih kurang je........

Hehehe











Selebriti dan wartawan hiburan merupakan dua pihak yang saling memerlukan. Selebriti perlukan wartawan agar popular, sementara wartawan selebriti sebagai bahan bacaan. Sebab itu, banyak selebriti yang membuat sensasi agar popularitinya naik, seperti yang dilakukan selebriti ini. Demi populariti, ia rela memperlihatkan payudaranya kepada para wartawan.

Ni gambar ayam 2.......ce bandingkan pulok dgn gambo kat bawah nih..........same ke tak.....sifatnyer...
Ni gambo reporter. Kalo tak silap name dier Pamela David....

Begitu le adenyer kalo manusia dah tak ade sifat malu.....



Oppppppppp........jgn ralit sgt merenungnyer karang jadi tak tentu hala....hehehe

Sekian...

8 comments:

akuanakpahang (AAP) said...

Seriau pulok koi nengok gambor te...kut nok jadi popular pun jgn sampai jual eset yak :(

Echam said...

Ahhh aok cikgu Jang... Sikit ngat gambonyer.. kah kah kah...

sha said...

Astaga!!!..hehehe

dua-dua ayam

cemomoi said...

huuu barang bole buat niega yerk...

roslaini saad said...

huhuhu.....dia pakai kain ke tak pakai pun rupa srupa je......hehehe..puas le mata memandang...

artis Malaysia ada macam ni juga kot....hehehhe

zulkbo said...

salam..
telanjang terus je lagi baik
sepupa dah..ermmmp..maruuu

Jejaka Desa said...

Kala same tahan la.Ni lagi teruk.Artis kite pun dah pakat niru dah....

wifenavy said...

he he he.. setuju ngan subjek perbandingan ni.. kreatif la imaginasi Cikgu Jang