Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Monday, August 31, 2009

Keja dan bonus

Salam..

Bila dah seminggu cuti, rasa malas lah pulak nak ngajar esoknya, nak pulak bulan posa ni.....lagilah malasnya. Tapi, nak buat macam mana dah keja gitu. Nak taknak kena ngajar jugaklah.....

Buat teman blogger yang kejanya kerajaan tu....apa2 pun marilah kita sama2 doakan agar kerajaan bagi dulu bonus untuk tahun ni sebelum raya ni....

uh uh.....kalau takde bonus, sian kat anak2 saudara , budak2, rodong2, tetamu yang datang bertandang ke rumah nak beraya....sebabnya duit tak cukup nak meraikan diaorang.......uh uh....

Harap2 kerajaan dapat bagi bonus kot sebelum budjet 2010 ni . Kalau ya......baru betul slogan ' Rakyat didahulukan dan pencapaian diutamakan'....hi hi hi....



3 comments:

endiem said...

koi nak jugak bonus weh.. tapi silap gaya kena bagi bonus pulok

Cikgu Jang .. said...

taklah....itu harapan kite je. tak bagi sebelum raya pun takpe, nanti hujung tahun boleh dapat banyak sikit...

hi hi

INTAN RH said...

Koi tak nampok lg bayang nak dpt bonus..bajet pun belum bentang weh...hehe.