Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Monday, August 10, 2009

Rombongan KRT

Salam..

Malam Jumaat dulu, KRT Felda Purun telah mengadakan satu rombongan ke Kelantan dan Terengganu. Koi dan isteri tidak ketinggalan mengikuti program tersebut walaupun dah banyak kali pergi tempat yang sama.

Tempat yang dilawati termasuklah Rantau Panjang. Kota Baharu, Wakaf Che Yeh, Pulau Wan Man dan Pasar Payang.

Kesemua tempat tu koi dah kerap sangat perginya, cuma di Taman Tamadun Islam aje belum pergi lagi. Jadinya bila dah sampai barulah koi tahu camna tempat tu dan apa monumen yang ada.

Dannya pada pukul 1 pagi hari Isninnya, kome pun selamat balik ke Purun . Yang koi seronoknya dapat berjalan2 ngan isteri tanpa anak2 walaupun terasa sayu juga tinggalkan anak2 sedangkan kita pergi jalan2. Ye lah kot....bukan senang dapat berjalan berdua je....kan. Nak pulak bermalam semalam kat Kota Baharu nun. .....

P/S: lepas ni kena berjanji pulak dah ngan anak2 bawa pergi tidur hotel cuti sekolah nanti....

2 comments:

JOHN DOE said...

Salam Hj Jang...melawat skali masjid kristal tak?...masjid lawa, gagah dan megah, tapi sayang tdk blh dibaut solat jumaat di sana...sekadar utk perhiasan dan tontonan barangkali...

Cikgu Jang .. said...

gi juga...memang betul cakap awok tu, tapi ruang kat dalamnya terhad sangatlah tempat solatnya...lebih kpd pameran aje...