Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Saturday, February 26, 2011

Kome panggil beliau Senu...

Ass Salam....

Calon Pas dalam pilihan raya N28 Kerdau saudara Hasanuddin Salim dipilih kali kedua bertanding dalam pilihan raya kali nih.

Biorpun kalah dalam 2008 dulu, pemilihan beliau adalah tepat kerana faktor anak tempatan selain memegang jawatan ketua penerangan pusat.

Kalo kat kampung, atau terjumpa kat mana2 , kome panggil dier Senu. Biase sgt le dengan dier dan kalo nak diikut tali persaudaraan, kira2 2 pupu .

Mase kome duduk loyang era akhir 80-an dulu, kerap sgt le berjumpa dgn dier sebab umah ayoh dierpun sebeloh dgn umah ayoh koi kat Loyang sane tu.


Lagipun, Kg loyang adalah tempat koi dilahirkan.....

Semoga saudara Senu gigih berusaha untuk mencapai kecemerlangan sebab maklum le, dlm politik ni macam2 bende boleh berlaku...

Allah Ukhbar 3X




begitu la adanya..............

5 comments:

akuanakpahang said...

Bukan aje rodong kek waris juga yak.. tahniah juga kepada beliau kerana menjadi calon disana.

zulkbo said...

salam..
bila di telek memang ada iras
muka aok dengan dia..tak tolong
kempen ke wehh?

Cikgu Jang .. said...

Koi cagor ngat kalo dier menang, mungkin ade perubahan kat loyang tu kot...

ni, popalih, bunyi burung ngan ayam je kekadang tu....tak ramei ngat penduduknya, keknyer tak tahu pulak sekarang nih, koipun lama dah x balik ke sana...

cemomoi said...

moga berjaya dalam perjuangan

al-mankaraqi said...

koi sempat berborok 4 mata dgn beliau di Darul Himah Kerdau pada 23 Feb lalu, sehari sebelum diumum jadi calon. koi dah teka dah beliau sbb dikenali dan disegani semua orang, kawan dan lawan.