Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Wednesday, December 1, 2010

Macam2 pesen kete pelik2 ande ...

Salam...

Biorkan Teacher Shida dgn dunianyer.....takde kene mengena dgn kitepon...

En3 kali ni kite tengok jenis2 kete yg takde dijual kat kedai mahupun usecar
.

Kalo ande pun mungkin orang yg berduit je boleh beli sebabnyer kegunaan kete tu agak terbatas.

Kalo dah kemaruk kete, perabih duitpun takpe. Janji hati puas. Bior kete kita tah macam2 ape2pun, lama-kelamaan orang dah jadi tak berape pelik dah.




















Orang kalo dah banyok duit, ketepun dijadikan barangan mainan dan bukannyer keperluan....

Agak2 kete mana yg paling lawok......ke yg ande kulat tahun belum kembang kat bonet depan tuh....

Hehehee

Sekian....

6 comments:

cemomoi said...

koi ander waktu pnoh juga nyinggoh rumah orang kaya, memang keta sampai tak tau nok buat menda - baik deme bli dan letok je kat showroom

zulkbo said...

salam...
goner tak keluar pun gambonya
cikgu...agoknya internet koi
slow pulok malam ni..he he

Cikgu Jang .. said...

salam...

hahaha - cemomoi....aok mintok le satu buat pegi siar2...

Cikgu Jang .. said...

nanti koi bele balik imej tu...

akuanakpahang (AAP) said...

Minat ngat kete hok canggih manggih tu... nok goner tak de rezeki lagi :(

sha said...

Hahah...yg ande kulat tahun depan bonet tuh elok guna nyodok lembu tengah lebuh..