Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Friday, December 31, 2010

Baru perasan koi ni dah menjelang asar....

Salam....

Errk....esok tahun baru. Tahun keramat .Tahun yg dinantikan bagi mereka yg berazam tinggi.

Tahun yang kite tak tahu lagi apa yg bakal ditempohi..

Tapi, biasenyer....tahun2 sebelum tupun, same je dgn tahun yg bakal mendatang.

Hidup tetap kene diteruskan. Kut manepun, rutin seharian tetap sama.

Keknyer, esok 1 hb Jan.....bersamaan dgn tarikh yg tercatat dalam surak beranak yg mengesahkan yg koi ni rakyat Malaysia...

Jadinyer...esok hari lahir koi le tu maknenyer....secara tak langsung dah hampir nak masuk vateran. Lagi 2 tahun utk bergelar status tu.

Tahun depan....takde bende yg nak dicagorkan....cume koi harap agar SPP mempercepatkan proses mengeluarkan surat pengesahan lantikan 41 supaye PT boleh buat gaji cepat sikit...

Sekurang2nyer duit bertamboh, boleh le pulok panjat tangga bank, jenguk2 kot boleh tambah utang...hehehe....

Apa2pun.......buat penduduk dunia.....

SELAMAT TAHUN BARU 2011 MASIHI....

Wassalam.....

9 comments:

sha said...

Selamat Tahun Baru & Selamat Hari Lahir

luahfikiran said...

SALAM,
UCAPAN SELAMAT TAHUN BARU 2011. SEMOGA TAHUN2 MENDATANG INI DAPAT KITA ISIKAN DENGAN AMALAN2 KEBAIKAN.

endiem said...

selamat tahun baru , semoga beroleh kejayaan

Fadh said...

selamat jadi tua kah kah kah

abu muaz said...

salam cikgu.
selamat kembali ke sekolah.

Admin P@P said...

Salam.
Selamat tahun 2011.
Selamat kembali ke sekolah, lebih ceria dari 2010 hendaknya.

TQ

akuanakpahang said...

Salam, selamat tahun baru juga drp kawan semoga ceria sentiasa :)dan selamat kembali ke sekolah :)

relevan said...

Lepas asyar maghrib pulok yak cikgu,..hehe!

cemomoi said...

bertamboh umur meningkat usaha... pangkat gone?