Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Tuesday, June 1, 2010

Nunggu Jeep ....

Salam...

Koi tengok dah Jeep Cherokee yg ditunjukkan kat ko minggu lepas. Sekali tengok dah jatuh cinte pulak dah. ( gambor tu hiasan je)...

Memang niat koi cadangnya nak cari kenderaan dua alam supaye boleh koi gunakan untuk berkebun dan berjalan2, tapi tok le nak cari yg mehei2.

Tapi bile rodong te tunjukkan Cherokee tu, terus koi berkenan menengokkan buatan dan rekebentuk kete tu.

Cadangnye esok nak ambik sebabnye proses tukar nama rasenye dah diselesaikan oleh pemilik lama tu hari ni.

Tengok ke kete tu, memang mantap lagi sebab tuannye bukan gune untuk main hutan, cume main atas jalan raye je...Lagipun semua alat dan komponen dalam keadaan baik melainkan satu dua alat yg perlu diganti.

Kira2nye koi dah nekad dah.....malas nak pening2 kepala mikirkan pasei nak cari pacuan 4 roda ni.....janji kete tu dalam keadaan baik dan tak le malu sgt memakainye....

Tengok le esok petang gone gaye...harap2 proses tu berjalan lancar le hendaknye....


12 comments:

akuanakpahang said...

Tahnioh Cikgu impian aok tercapai!
Esok me aok tangkap gambo kete tu koi nok nengok weh.

zulkbo said...

salam cikgu..
bercheroke
la aok yek
tahniah..

zamtavac said...

salam hj jang...

lps nie boleh pulok join kelab 4 x 4 ye dak

al-mankaraqi said...

cayalah cekgu.......

endiem said...

boleh lah buat cari ayam dan pergi ke cari ikan lubuk-lubuk kedalam sikit , bawak gi ladang sawit pun ok.

Cikgu Jang .. said...

nsyaalah...panjang langkohnye kome nanti bile dah ade kete gitu....

cemomoi said...

amboi bunyi macam lebat je bunyi pendapatan berjadual ter.. lepas ni ambik lori la pulok

Cikgu Jang .. said...

sementera mampu ni, boleh le cube2 pakai....nok merase kate dek org tu....

piewahid said...

tahnioh la cikgu.
pinjam buleh?
hihihi...

Cik Amy Sensei said...

salam cikgu jang..

baru saya tahu makna 'koi' tu saya..
hehe..

relevan said...

Bagus cikgu..sudah sambar,,nanti akok kawan masuk hutan yer..

Pengembara silam, said...

Bergaye la aok..hehe..