Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Sunday, May 30, 2010

Raja Pot punya 200 penagih d bawahnya.

Salam...

Buletin Utame tadi menyiarkan kisah sorang pengedar dadah kat Terengganu ditangkap oleh polis.

Gelaran Mat Pot diberikan kat pengedar tu yang kabornye ade 200 penagih kat bawahnya.

Koi rase le, lebih kot 200 penagih kalo barang sampai berkilo2....harus 2000 kot.

Itu antare sorang dari beratus2 pengedar yg telah dicekup. tak pasti lah pulak berape ramei lagi pengedar yg masih aktif yg menyebabkan betapa ramei remaja melayu yang rosak disebabkan bende haram jadah tu.

Agak2nye bile le negara kite ni aman damai dan bebas dari gejala penagihan dadah yang kadang2 menyebabkan kite jadi takut dengan gelagat mereka ni apatah lagi kalo waktu2 kite meninggalkan rumah ....


Sekian......

10 comments:

al-mankaraqi said...

macam MLM pulok bunyinya yak.........

endiem said...

nak kata bebas , susahlah . selagi ada pengedar, adalah penagih.

zulkbo said...

salam..
hebat mamat ni
siap ada gelaran raja
tak berguna sesen pun raja ni
perosak bangsa jer...

piewahid said...

salam cikgu,
bila koi kata, hapuskan rasuah maka akan hapuslah dadoh, ramai org kabo xberkaitan.
keknyer koi yakin, xde rasuoh, xde dadoh!
ke goner?

Redz da Tsar said...

Ce bayangkan...
Kalao sorang pengedar ada 200 penagih
10 pengedar? 30?

Mboh ranap bangse gini..

patutnye hok pengedor nie kena hukum sebab 500kali pastu baru hukum gantung~ Eish...

akuanakpahang said...

Kawan rasa kalau nok tggu selesai perkara ini adalah amat mustahil..apa pun mencegah itu lebih baik drp mengubati....semoga anak bangsa kita tidak terus binasa dgn bender haram jadah ini.

Webmaster@Echam said...

Koi cadangkan kalo wat hukuman gantung atau sebat kita wat kat khalayak rameiiii... mungkin boleh dtgkan sikit rase takut pade deme....

cemomoi said...

hooo dorang pon ada downline jugak yerk... camana la bonus nak diagihkannya, pembeli paling tegar mesti banyok dapat point

cemomoi said...

amboi deme n pon ander downline juge yerk.. gone le nok bagi2 bonus, sapa hok pembeli tegar mboh banyok dapat point

relevan said...

Hebat rangkaian Mat Pot ni..betul ngat kata Usop tu..macam MLM lah pulok..