Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Tuesday, August 3, 2010

Dengan Korea pun kalah...

Salam...

Nok tergelok koi dengo Buletin Utama tadi menyiorkan berita yg Skuad Takraw Malaysia boleh kaloh dengan Skuad Takraw Korea Selatan..

Ngape weh jadi gitu....ke ade masalah dalaman.

Sebelum2 nih, jarang sangat kalohnyer dengan pasukan yg tak hebat, tapi kali nih boleh kaloh....koi kira fakta tu amat memalukanlah jugak.

Kalo bola sepak tu, tak heranlah, ni sepak takraw yang memang negara kite nih hebat dengan tekong, killer dan piddernyer...

Entaoh la.....gamoknye gaji tak lumayan kot jadi pemain kebangsaan ni, sebab itulah mboh kaloh....hehehee...

Teringat jaman muda2 dulu jadi killer......sampai sekarang terasa sakitnya urat peha....disebabkan suka melipat.....

Sekian...


10 comments:

piewahid said...

mula2 dulu menanglah sebab org tak berapa pandai main lagi.

pastu org makin meningkat, aok duk kucar kacir berperang anak beranok berebut mcm2. undur ke belakang! (eh, ande undur ke depan ke?)

Anak Ulu Cheka said...

hampeh betul...betul kata seorang dlm berita tadi...letak jawatan semua yg berkaitan bikin baru...ade berani???

cemomoi said...

deme balas dendam kaloh bola tu ari kot

akuanakpahang said...

Entoh..lah kawan bila mempersoalkan apa jua yg di buat dek org kita macam tak kesampaian berlake.. kawan ttp simapati dgn org kita. Dimana silapnya mungkin jawapan itu telah ada pada kita.

endiem said...

lipat, lipat jgn tak lipat.

relevan said...

Ini yang buat kome sedih sangat..nyampoh pun ada pada skuad tekraw kebangsaan..

Mazru Majid said...

org korea te berlatih sokmo agoknye

al-mankaraqi said...

termula kaloh.....nok kaloh senalor

syahbandar87 said...

salam cikgu..hmmm..sy fikir lakan..tah la btol ke tak.hehe.bkn skuad kita x hebat..cuma mybe jepun sdng mengkaji dan belajar untuk jd lbh hebat..sbb semangt diorng,dan teknolgi..mungkin diorng sdng mendaki ke puncak..sape tahu.cuma andaian sy semata-mata.huhu

Webmaster@Echam said...

Masa koi selalu Travel ke Korea dulu demeh respek gile dgn kita sbb Takraw kita hebat. Kalo le ni koi pegi mau koi kene kutuk pulok sbb deme dh berjaya kalahkan kita. Hampehhhhh....