Penginapan Sewa harian di Shah Homestay . Layari www.homestayshah.blogspot.com

Saturday, March 19, 2011

Imaginasi budak2..


Salam...

Bebudak kalo terpengaruh dengan cerite katun ginilah gayenyer. Siap ada dialog2 tersendiri memainkan peranan mainan tu dgn bersungguh2.

Tak sedar aksinyer dirakam dek abohnyer. Kalo tahu, malu jugak gamaknyer....

Jaman kite dulu tak merase nak main mainan macam2 pesen nih. Kalo andepun hok buat sendiri daripada bahan terpakai.



video

Cume yg tak dayenyer umah macam tongkang pecah. Bersepah2 dgn mainan toh bende2.


9 comments:

abu muaz said...

banyak sangat ultraman kat umoh ni cikgu.

akuanakpahang said...

Ralit ngat dia yak.. cer sergoh emoboh haru member tu :) moknya sibuk menumbuk didapur yak :)

Cikgu Jang .. said...

kalo dihimpun mboh 3 guni semua mainan terkumpul tu...

mase main tu ralitlah, keknyer nak mengemas tu yg kene maroh sokmo baru mboh buat.

cemomoi said...

beso otromen ter, mana yark raksasanya?

LIPISLADY said...

Salam,
Gitulah gayanya kala dah nama budok2,
layan ajalah.

zulkbo said...

Salam Cikgu..
ginilah gayanya anak jantan
sama je dengan anak jantan koi
sorang ter..ben10 dari CD sampai
ke jam tangan,topi sema..koleksi
he he..

Jejaka Desa said...

Main ngan budok.Kreatif amat weh...

CekWa said...

mase kite kenik2 te tak dpt permainan gini, kite banyok main luor rumah, main tuju tin, tuju selipor , terjun sungei, ya dak! heheh

ummu said...

assalamualaikum cikgu Jang
anak saya pun aduhai cukup minat sangat dengan otromen ni,sampai bolanya pun nak booa otromen